Οδηγι?ες για τον τρο?πο αξιολο?γησης των μαθημα?των ο?λων των τα?ξεων Ημερησι?ων και Εσπερινω?ν
1. Τα μαθη?ματα της Α ? τα?ξης διακρι?νονται σε:
α) Γενικη?ς Παιδει?ας
β) Προσανατολισμου?
γ) Επιλογη?ς
2. Τα μαθη?ματα της Β ? τα?ξης διακρι?νονται σε:
α) Γενικη?ς Παιδει?ας
β) Τομε?α
3. Τα μαθη?ματα της Γ ? τα?ξης διακρι?νονται σε:
α) Γενικη?ς Παιδει?ας
β) Ειδικο?τητας
4. Τα μαθη?ματα Γενικη?ς Παιδει?ας που χωρι?ζονται σε κλα?δους ει?ναι τα ακο?λουθα:
α) Μαθηματικα?
β) Φυσικε?ς Επιστη?μες
5. Τα μαθη?ματα Τομε?α και Ειδικο?τητας διακρι?νονται σε:
α) Θεωρητικα?
β) Εργαστηριακα?
γ) Σχεδιαστικα?
δ) Μικτα?
6. Τα μαθη?ματα στα οποι?α δεν προβλε?πεται τελικη? εξε?ταση στις εξετα?σεις περιο?δου Μαϊ?ου ?Ιουνι?ου ει?ναι τα ακο?λουθα:
α) Φυσικη? Αγωγη?
β) Ερευνητικη? Εργασι?α στην Τεχνολογι?α
γ) Σχολικο?ςΕπαγγελματικο?ςΠροσανατολισμο?ς-Ασφα?λειακαιΥγει?αστοχω?ροεργασι?ας
δ) Ζω?νη Δημιουργικω?ν Δραστηριοτη?των
ε) Αγωγη?Υγει?ας
στ) Στοιχει?α ελε?γχου γε?φυρας μηχανοστασι?ου
7. Τα μαθη?ματα στα οποι?α προβλε?πεται τελικη? εξε?ταση στις εξετα?σεις περιο?δου Μαϊ?ου ? Ιουνι?ου ει?ναι ο?λα τα υπο?λοιπα μαθη?ματα.