ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Οδηγι?ες για τον τρο?πο αξιολο?γησης των μαθημα?των ο?λων των τα?ξεων Ημερησι?ων και Εσπερινω?ν


1. Τα μαθη?ματα της Α ? τα?ξης διακρι?νονται σε:

α) Γενικη?ς Παιδει?ας

β) Προσανατολισμου?

γ) Επιλογη?ς

2. Τα μαθη?ματα της Β ? τα?ξης διακρι?νονται σε:

α) Γενικη?ς Παιδει?ας

β) Τομε?α

3. Τα μαθη?ματα της Γ ? τα?ξης διακρι?νονται σε:

α) Γενικη?ς Παιδει?ας

β) Ειδικο?τητας

4. Τα μαθη?ματα Γενικη?ς Παιδει?ας που χωρι?ζονται σε κλα?δους ει?ναι τα ακο?λουθα:

α) Μαθηματικα?

β) Φυσικε?ς Επιστη?μες

5. Τα μαθη?ματα Τομε?α και Ειδικο?τητας διακρι?νονται σε:

α) Θεωρητικα?

β) Εργαστηριακα?

γ) Σχεδιαστικα?

δ) Μικτα?

6. Τα μαθη?ματα στα οποι?α δεν προβλε?πεται τελικη? εξε?ταση στις εξετα?σεις περιο?δου Μαϊ?ου ?Ιουνι?ου ει?ναι τα ακο?λουθα:

α) Φυσικη? Αγωγη?

β) Ερευνητικη? Εργασι?α στην Τεχνολογι?α

γ) Σχολικο?ςΕπαγγελματικο?ςΠροσανατολισμο?ς-Ασφα?λειακαιΥγει?αστοχω?ροεργασι?ας

δ) Ζω?νη Δημιουργικω?ν Δραστηριοτη?των

ε) Αγωγη?Υγει?ας

στ) Στοιχει?α ελε?γχου γε?φυρας μηχανοστασι?ου

7. Τα μαθη?ματα στα οποι?α προβλε?πεται τελικη? εξε?ταση στις εξετα?σεις περιο?δου Μαϊ?ου ? Ιουνι?ου ει?ναι ο?λα τα υπο?λοιπα μαθη?ματα.